UAB “BALTIC PALLETS” E- PARDUOTUVĖS NUOSTATOS IR SĄLYGOS

  1. Bendrovė ir jos kontaktiniai duomenys

1.1. Internete veikiančią elektroninę parduotuvę (parduotuvės adresas www.padeklai.lt) valdo UAB „Baltic Pallets”, Liepų g. 85A, LT-92195 Klaipėda, Lietuva, įmonės kodas 304887983, PVM kodas: LT100011786711, A.S. LT65 4010 0510 0431 6405

Bankas: AS Luminor Bank Lietuvos skyrius

1.2. Klientas gali susisiekti su elektroninę parduotuvę valdančia bendrove šiais būdais:

  • adresu UAB „Baltic Pallets”, Liepų g. 85A, LT-92195 Klaipėda;
  • per informacijos liniją, į kurią galima skambinti naudojantis tiek fiksuotojo, tiek mobiliojo ryšio operatorių paslaugomis: +370612 44544;
  • pasiuntęs e. laišką adresu: eshop@balticpallets.lt.
  1. Bendrosios elektroninės parduotuvės naudojimo taisyklės

2.1. Už nepilnamečius iki keturiolikos metų sandorius jų vardu sudaro tėvai arba globėjai.

2.2. Nepilnamečiai iki keturiolikos metų turi teisę savarankiškai sudaryti smulkius buitinius sandorius, sandorius, susijusius su asmeninės naudos gavimu neatlygintinai, taip pat sandorius, susijusius su savo uždirbtų lėšų, atstovų pagal įstatymą ar kitų asmenų suteiktų lėšų panaudojimu, jeigu šiems sandoriams nėra nustatyta notarinė ar kita speciali forma.

2.3. Pagal nepilnamečio iki keturiolikos metų sutartines prievoles atsako jo atstovai pagal įstatymą, jeigu neįrodo, kad prievolė buvo pažeista ne dėl jų kaltės.

2.4. Nepilnamečiai nuo keturiolikos iki aštuoniolikos metų sandorius sudaro, turėdami tėvų arba rūpintojų sutikimą. Sutikimo forma turi atitikti sudaromo sandorio formą. Sandoriai, sudaryti be atstovų pagal įstatymą sutikimo, galioja, jeigu tokį sutikimą atstovas pagal įstatymą duoda po sandorio sudarymo.

2.5. Nepilnamečiai nuo keturiolikos iki aštuoniolikos metų turi teisę savarankiškai disponuoti savo pajamomis bei turtu, įgytu už šias pajamas, taip pat sudaryti smulkius buitinius sandorius.

2.6. Nepilnamečiai nuo keturiolikos iki aštuoniolikos metų patys atsako pagal savo sutartines prievoles.

Pastaba: Fizinio asmens galėjimas savo veiksmais įgyti civilines teises ir susikurti civilines pareigas (civilinis veiksnumas) atsiranda visiškai, kai asmuo sulaukia pilnametystės, t. y. kai jam sueina aštuoniolika metų arba jis yra emancipuotas.

2.7. Kiekvienas elektroninėje parduotuvėje perkantis asmuo pateikia savo asmens duomenis ir sutinka, kad juos UAB “Baltic Pallets” tvarkytų laikydamasi Privatumo užtikrinimo politikos sąlygų.

  1. Prekių užsakymas

3.1.  Prekės užsakomos interneto svetainėje adresu www.padeklai.lt.

3.2.  Elektroninės parduotuvės prekės yra specialiai pažymėtos. Interneto svetainėje pateikiama informacija apie prekių savybes, kainas, medžiagas, iš kurių jos pagamintos.

3.3.  Klientas prekes užsako tokiu būdu, koks yra tinkamas konkrečiai prekei, nurodydamas užsakomų vienetų skaičių.

  1. Nurodymai kaip apsipirkti elektroninėje parduotuvėje

4.1.  Išsirinkęs prekę Klientas turėtų paspausti mygtuką „Į krepšelį“.

4.2. Prekė yra įtraukiama į pirkinių krepšelį; ją galima pamatyti paspaudus pirkinių krepšelio piktogramą, esančią svetainės viršutiniame dešiniajame kampe. Klientas gali peržiūrėti pirkinių krepšelio turinį paspaudęs mygtuką „Peržiūrėti krepšelį“, kuriuo atidaromas visas į pirkinių krepšelį įtrauktas prekes rodantis puslapis.

4.3. Paspaudus mygtuką „Pradėti užsakymą“, bus atvertas puslapis, kuriame Klientas turės įvesti sandoriui atlikti ir užsakytoms prekėms pristatyti būtinus duomenis.

4.4. Pirkėjas pasirenka kaip bus užsakomos prekės, t.y. pažymi vieną pasirinkimą varnele „Užsako fizinis asmuo“, „Užsako juridinis ar fizinis asmuo kaip verslininkas“.

4.4.1. Pirkėjas Fizinis asmuo kaip Vartotojas.

4.4.1.1. Vartotojas patvirtina, kad susipažino su UAB “Baltic Pallets” mažmeninės prekybos taisyklėmis dėl nuotolinės prekybos ir su jomis sutinka.

4.4.1.2. Vartotojas patvirtina, kad susipažino su UAB „Baltic Pallets“ vidaus tvarkos taisyklėmis ir veiklos principais dėl asmens duomenų teisinės apsaugos (privatumo politika).

4.4.1.3. Vartotojas patvirtina, kad susipažino su UAB „Baltic Pallets“ E-Parduotuvės nuostatomis ir sąlygomis.

4.4.1.4. Vartotojas patvirtina, kad susipažino su UAB „Baltic Pallets“ prekių priežiūros ir eksploatacijos taisyklėmis.

                        4.4.2. Pirkėjas Juridinis ar Fizinis asmuo kaip Verslininkas.

4.4.2.1. Pirkėjas patvirtina, kad susipažino su UAB „Baltic Pallets“ E-Parduotuvės nuostatomis ir sąlygomis.

4.4.2.2. Pirkėjas patvirtina, kad susipažino su UAB „Baltic Pallets“ prekių priežiūros ir eksploatacijos taisyklėmis.

4.4.3. Pirkėjas atsiradusiame lange pateikia užsakymui atlikti reikalingus duomenis, bei pristatymo adresą.

4.4.4. Pirkėjas lange „Siųsti užklausą dėl prekių pristatymo kainos ar nemokamo atsiėmimo artimiausiame UAB Baltic Pallets sandėlyje“ pateikia užklausą dėl pristatymo kainos ir informacijos kuriame artimiausiame UAB „Baltic Pallets“ sandelije galėtų atsiimti nemokamai. Spaudžia „Siųsti užklausą“.

4.5. Klientas apmoka internetu naudojantis PaySera sistema.

4.6. Klientas pateikia užsakymą paspaudęs mygtuką „Apmokėti“.

4.7. Atlikus mokėjimą naudojantis PaySera sistema, Klientas nukreipiamas į užsakymą patvirtinantį puslapį, kuriame būdamas jis gali tęsti apsipirkimą arba eiti į užsakymo suvestinę.

4.8. Jei Kliento mokėjimas naudojantis PaySera sistema, turi būti atliktas iš karto teikiant užsakymą. Jei UAB “Baltic Pallets arba sandoryje dalyvaujantys subjektai PaySera negauna mokėjimo, užsakymas laikomas neteisingai pateiktu, o tai reiškia, kad sutartis nebuvo sudaryta ir užsakymas nebus vykdomas. Tokiu atveju Klientas turi pateikti kitą užsakymą.

4.9. Bet kuriame užsakymo teikimo etape iki mokėjimo atlikimo Klientas gali atšaukti užsakymą nutraukęs užsakymo teikimo procedūrą ir išėjęs iš svetainės užsakymų teikimo puslapio. Užsakymas, kurio pateikimo procedūra nebuvo baigta, nebus toliau tvarkomas.

4.10. Iš karto po užsakymo pateikimo Klientas gaus el. pašto adresu, kurį nurodė registruodamasis, siunčiamą užsakymą patvirtinantį pranešimą. E. laišku siunčiamame patvirtinime bus nurodytas individualaus užsakymo numeris, kuriuo naudojantis galima, pavyzdžiui, patikrinti užsakymo būseną.

4.11. UAB “Baltic Pallets, norėdama išsiaiškinti abejonių keliančius klausimus, patvirtinti užsakymo pateikimą arba kilus kitų klausimų dėl užsakymo atlikimo, gali susisiekti su Klientu nusiuntusi laišką e. pašto adresu arba paskambinusi nurodytu telefono numeriu.

  1. Kainos

5.1. Kainos interneto svetainėje nurodytos eurais. Nurodyta kaina yra su PVM.

5.2. Prekės kaina padidėja pridėjus pristatymo išlaidas, kurios priklauso nuo pasirinkto pristatymo būdo.

5.3. Užsakymo pateikimo momentu svetainėje nurodyta kaina yra galutinė, galiojanti tiek Klientui, tiek UAB “Baltic Pallets”. Pateikus užsakymą prekės kaina nesikeis, nepaisant jokio UAB “Baltic Pallets” kainų pakeitimo ir specialiųjų pasiūlymų ar išpardavimo akcijų.

5.4. UAB “Baltic Pallets” pasilieka teisę keisti savo elektroninėje parduotuvėje parduodamų prekių kainas, pateikti pirkimui naujas prekes, pateikti ir atšaukti specialius pasiūlymus parduotuvės interneto svetainėje arba juos keisti remiantis Civilinio kodekso ir kitų galiojančių teisės aktų nuostatomis.

  1. Galimybė gauti užsakytas prekes

6.1. Visos elektroninėje parduotuvėje siūlomos prekės yra sandėlyje, gaminamos prekės (baldai iš medienos) paruošiami atsiėmimui per 10 – 20 darbo dienų, spec. kitų išmatavimų medienos dangčiai, medienos plaušo plokštės paruošiamos atsiėmimui per 1 – 10 darbo dienų.

6.2. Tačiau kai kuriais atvejais, pvz., jei tą pačią prekę vienu metu užsako daug Klientų, tos prekės gali nebebūti. Tokiu atveju Klientui bus pranešta, kad užsakymas negali būti įvykdytas ir pasirašytinai suderinami nauji užsakymo įvykdymo terminai.

  1. Užsakymas, kurio neįmanoma įvykdyti

7.1. Jei atitinkamos prekės sandėlyje nėra arba užsakymo neįmanoma įvykdyti dėl kokių nors kitų priežasčių, Klientui el. paštu arba telefonu bus pranešta apie su jo užsakymo vykdymu susijusias problemas.

  1. Pristatymo būdas ir užsakymo įvykdymo terminas

8.1. Prekės pristatomos tik Lietuvoje.

8.2. Klientui pasirinkus mokėjimą internetu (naudojantis PaySera sistema), užsakymas pradedamas vykdyti tik po to, kai patvirtinama, kad pinigai buvo įskaityti į UAB “Baltic Pallets sąskaitą (per PeySera sistemą).

8.3. Prekių pristatymo terminai tvirtinami individualiai kiekvienam prekių krepšeliui siunčiant užklausą www.padeklai.lt.

8.4. Prekių paruošimo sandėlyje išsiųsti ar tiesiogiai atsiimti terminai nurodyti prekių aprašyme.

8.5. PRAŠOM ĮSIDĖMĖTI: Klientui mokant internetu (naudojantis PaySera sistema), užsakymo vykdymas pradedamas po to, kai į UAB “Baltic Pallets” arba tarpininkaujančių subjektų sąskaitą pervedama 100 proc. už tą užsakymą mokėtinos sumos ir nuo to momento pradedamas skaičiuoti prekių paruošimo ir pristatymo Klientui laikas.

8.6. Užsakymus pristato UAB “Baltic Pallets” pasirinkta pasiuntinių tarnyba.

8.7. Atsižvelgdama į Kliento pasirinktą pristatymo būdą UAB “BalticPallets” įsipareigoja pristatyti Klientui prekes per 2-4 darbo dienas  nuo teisingai pateikto užsakymo dienos. Darbo dienos – tai dienos nuo pirmadienio iki penktadienio, išskyrus įstatymu nustatytas valstybines šventes.

8.8. Pristatymas vykdomas darbo dienomis, nuo 08:00 iki 17:00 val.

8.9. Prekių atsiėmimas nurodytame UAB „Baltic Pallets“ sandėlyje galimas darbo dienomis, nuo 08:00 iki 17:00 val.

8.10. Pristatymo bruto kaina priklauso nuo pasirinkto pristatymo būdo, prekių kategorijos ir kiekio.

 

  1. Užsakymo apmokėjimo būdai

9.1. Mokėjimas banko pavedimu. UAB “Baltic Pallets” priima internetinius pavedimus, atliekamus per PaySera sistema. Atliekant pavedimus Klientas yra saugiai nukreipiamas į mokėjimo operatoriaus svetainę, o tada iš mokėjimo operatoriaus svetainės nukreipiamas į iš sąrašo pasirinkto banko interneto svetainę, kurioje gali atlikti pinigų pavedimą. Mokėjimo operacija vyksta tarp Kliento ir pasirinkto mokėjimo operatoriaus.

9.2. UAB “Baltic Pallets” nepriima įprastų pavedimų, todėl Klientas negaus sąskaitos, į kurią galėtų pervesti pinigus, pvz., pašto perlaidą, numerio.

9.3. Mokėjimas kortele. Klientas turi turėti kortelę, kuria galima mokėti internetu (Klientas turi susisiekti su ją išdavusiu banku ir pasiteirauti, ar jo kortelė atitinka šį reikalavimą). Mokėjimas kortele atliekamas naudojantis PaySera sistema. Mokėjimo operacija vyksta tarp Kliento ir Kliento kortelės operatoriaus.

9.4. Prašom įsidėmėti! Elektroninė parduotuvė niekada nesiųs Klientui pranešimo, kuriuo jis būtų informuojamas apie mokėjimui skirtos sąskaitos pasikeitimą ir būtinybę atlikti įprastą pavedimą. Jei Klientas gauna tokį el. paštu siunčiamą pranešimą, jis neturi atlikti jokio mokėjimo ar atsakyti į tokį pranešimą, o tokį el. paštu gautą pranešimą nepakeitus jo turinio turėtų nusiųsti UAB “Baltic Pallets” adresu eshop@balticpallets.lt.

 

  1. Sutarties nutraukimas

10.1. Klientas turi teisę nenurodęs priežasties nutraukti pardavimo-pirkimo sutartį per 14 dienų.

10.2. Teisė nutraukti minėtą sutartį prarandama praėjus 14 dienų nuo tos dienos, kurią Klientas gavo prekes arba prekes gavo Kliento nurodyta trečioji šalis, išskyrus vežėją.

10.3. Norėdamas pasinaudoti teise nutraukti minėtą sutartį, Klientas turi pateikti UAB “Baltic Pallets” aiškų pranešimą apie sutarties nutraukimą vienu iš toliau nurodytų būdų:

  • paštu: UAB“ Baltic Pallets”, Birutės g. 12-303, LT91204 Klaipėda,
  • laišku, kuris siunčiamas adresu eshop@balticpallets.lt.

10.5. Jei pardavimo-pirkimo sutartis nutraukiama, UAB “Baltic Pallets” nepagrįstai neuždelsdama grąžina visą gautą sumą Klientui, neįskaitant prekės pristatymo ir grąžinimo išlaidų.

10.6. Sumokėti pinigai grąžinami į PaySera susijusią sąskaitą, jei užsakymą apmokama šiuo būdu. Bet kokiu atveju Klientas nepatirs jokių su pinigų grąžinimu susijusių išlaidų.

10.7. UAB “Baltic Pallets” gali nepradėti pinigų grąžinimo procedūros tol, kol negaus grąžinamos prekės arba Kliento įrodymo, kad grąžinama prekė išsiųsta, atsižvelgiant į tai, kas įvyks pirmiau.

10.9. Klientas gali grąžinti prekes savo sąskaita arba pasinaudoti vežėjų paslaugomis, už kurias apmoka Klientas.

10.10. Klientas taip pat gali grąžinti prekes į bet kurį Lietuvoje veikiantį UAB „Baltic Pallets“ sandėlį.

 

  1. Skundai

11.1.  Parduotuvėje parduodamos naujos ir naudotos prekės. Jei prekės turi kokių nors defektų (nenurodytų internetinėje parduotuvėje), už juos atsako UAB “Baltic Pallets”.

11.2. Paštu siunčiamuose skunduose turi būti nurodytos skundo priežastys, pridedamos prekės nuotrauko ir informacija, būtina užsakymui nustatyti.

11.3. UAB “Baltic Pallets”  išnagrinėja skundą per 14 dienų ir praneša Klientui apie išvadas.

11.3.  UAB “Baltic Pallets” sudaro galimybę pagrįstai skundą pateikusiems Klientams grąžinti defektų turinčias prekes naudojantis siuntų vežėjų paslaugomis, už kurias apmoka UAB “Baltic Pallets”.

11.4. Išnagrinėjus pateiktą skundą, ir pripažinus jį pagrįstu, UAB “Baltic Pallets” sudarys galimybę Klientui pasikeisti prekė arba atsiimti sumokėtą pristatymo ir prekės kainą.

 

  1. Užsakymo atšaukimas

12.1. Klientas turi teisę atšaukti savo užsakymą.

12.2. Klientas gali atšaukti savo užsakymą kreipdamasis el. laišku eshop@balticpallets.lt, per 2 darbo valandas nuo užsakymo apmokėjimo momento.

12.3. Klientui siunčiant užsakymo atšaukimą, būtina nurodyti vardą, pavardę ir užsakymo numerį.

12.4. Klientui atšaukus užsakymą Pardavėjas turi teisę iš grąžintinos pinigų sumos Pirkėjui atskaičiuoti kredito įstaigos nustatytus pavedimo aptarnavimo mokesčius.

 

  1. Kitos nuostatos

13.1. Prie kiekvienos įsigytos prekės pridedamas pirkimo įrodymas.

13.2. Klientas savanoriškai duoda sutikimą, kad UAB “Baltic Pallets” tvarkytų asmens duomenis, tačiau, nedavęs sutikimo tvarkyti asmens duomenis, jis negalės pirkti elektroninėje parduotuvėje.

13.3. Šiuos nuostatos yra neatskiriama dalis UAB “Baltic Pallets” mažmeninės prekybos taisyklių dėl nuotolinės prekybos.